Estradiol losyon ve jinekomasti

  • Başlangıç tarihi
  • Konu Sahibi Xantos
  • 218 Görüntülenme
  • 2 Yorum
X

Xantos

Üye
Mesajlar
8
Puanları
1
Merhaba estradiol losyonu 5 aydır anlatıldığı gibi hazırlayıp günde 2 kez kullanıyorum saç dökülmesi baya azalttı ancak ciddi olarak jinekomasti yaptığını gördüm. Göğüs uçlarında bastırınca içinde kitle var ve sağa sola oynuyor bastırınca hafif ağrı oluyor. Açıkçası tedirgin oldum bırakmakta istemiyorum. Jinekomasti büyüme yapar mı bilgili arkadaşlar cevap verirseniz.
 
C

Chemist

Onursal Üye
Moderatör
Mesajlar
111
Puanları
16
Jinekomasti oluşabilir ancak dahada büyüyeceğini sanmam eğer büyürse mecbur ara vereceksin.
 
PLAYMAKERS

PLAYMAKERS

Üye
Mesajlar
40
Puanları
8
Jinekomasti geçer ilk zamanlar oluyor sonradan azalır
 

Kullanıcılar Şunlarıda Sordu

O
Yeni tedavim
oscar
Cevaplar
6
Gösterim
350
oscar
O
D
Cevaplar
2
Gösterim
216
K
P
Cevaplar
2
Gösterim
339
AhmetCan
A
O
Cevaplar
2
Gösterim
352
O
A
Cevaplar
1
Gösterim
201
DijitalDoctor
DijitalDoctor
B
Cevaplar
1
Gösterim
328
erdemir
E

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Sponsor Bağlantı

Hızlı İletişim

Her hangi bir konudan dolayı bizimle hızlı bir şekilde iletişime mi geçmek istiyorsun? İçerik, işleyiş, ban uzaklaştırma sorunları, reklam teklifleri v.b. aşağıda yer alan butonu kullanarak bizlere ulaşabilirsin. bize gelen ticketleri tek tek değerlendirdiğimize emin olabilirsiniz.

Online istatistikleri

Çevrim içi üyeler
0
Çevrim içi ziyaretçiler
2
Toplam ziyaretçi
2
Robots
6
Üst Alt