Minoxil jinekomasti yapar mı?

  • Başlangıç tarihi
  • Konu Sahibi Yusuf05
  • 350 Görüntülenme
  • 2 Yorum
Y

Yusuf05

Üye
Mesajlar
7
Puanları
1
Merhabalar uzun yıllardır saçlarımı minoxidil ile koruyorum fakat yıllardır sorun yaşadığım bir konu var. Minoxil kullandığım dönemlerde göğüslerimde şişkinlik oluyor sanki jinekomasti gibi geliyor bazen libidomun düştüğünü hissediyorum. Bunların önüne geçmenin bir yolu var mı ? Anti östrojen kullanmak mantıklı mı? Tedavimde sadece minoxidil kullanıyorum bırakırsam saçlarım dökülmeye başlar mı?
 
Y

Yanke

Üye
Mesajlar
15
Puanları
1
Minoxil jinekomastiye sebep olmaz Östrojen ve testosteron seviyenizi ölçtürmenizi öneririm.
 
C

Chrisis

Üye
Üye
Mesajlar
65
Puanları
6
Minoxidil DHTyi azaltmaz böylece testosteron azalmasına ve östrojen artışına neden olmaz bu yüzden başka bir sebepten jinekomasti olmuş olma ihtmali yüksek diye düşünmekteyim
 

Kullanıcılar Şunlarıda Sordu

B
Cevaplar
1
Gösterim
186
yunusemre
Y
R
Cevaplar
1
Gösterim
122
Charismax
C
C
Cevaplar
1
Gösterim
506
L
A
Cevaplar
3
Gösterim
1K
E
R
Cevaplar
2
Gösterim
480
Ragna
R
P
Cevaplar
3
Gösterim
467
E

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Sponsor Bağlantı

Hızlı İletişim

Her hangi bir konudan dolayı bizimle hızlı bir şekilde iletişime mi geçmek istiyorsun? İçerik, işleyiş, ban uzaklaştırma sorunları, reklam teklifleri v.b. aşağıda yer alan butonu kullanarak bizlere ulaşabilirsin. bize gelen ticketleri tek tek değerlendirdiğimize emin olabilirsiniz.

Online istatistikleri

Çevrim içi üyeler
10
Çevrim içi ziyaretçiler
8
Toplam ziyaretçi
18
Robots
5
Üst Alt