Saç Derisi Ağrısı Sürekli Yanma Neden Olur?

  • Başlangıç tarihi
  • Konu Sahibi Misaki
  • 460 Görüntülenme
  • 5 Yorum
M

Misaki

Üye
Mesajlar
12
Puanları
1
Merhaba arkadaşlar, yaklaşık 10 ay önce, sol şakağımda yanma hissi yaşamaya başladım, aynaya baktığımda orada saç yoktu, o zamandan beri şakaklarımdaki yanma hassasiyeti tüm kafa derisine yayıldı ve hepsi incelmeye başladı. O zamandan beri her gün ve her an böyle oldu, kaşıntı yok, sadece gerçekten ağrıyan bir kafa derisi ve karıcanlanma hissi. Gerçekten yardıma ihtiyacım var, bunun neden olabileceğini bilen var mı? Böyle bir durum başka kimsede var mı?
 
H

Hairs

Üye
Mesajlar
21
Puanları
1
Finasteride veya dutasteride ilacı alıyor musun. Aynı şey bende de var ön tepeler çok ağrı sızı var. Bemde topikal minoksidil ve finasterid kullanıyorum. Minoksidili bırakmak zorunda kaldım çünkü içindeki ppl ve alkol durumu daha da kötüleştiriyordu. Tedavi edilebilir olsa da folikülitiniz olabilir.
 
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
M

Misaki

Üye
Mesajlar
12
Puanları
1
Finasterid alıyorum 1.5 yıldır o zamandan beri saçlarım çok daha fazla seyreldi. Bunun sebebinin finasterid olduğunu düşünüyorum ama emin değilim. Bu hafta bir dermatoloğa görüneceğim. Umarım folikülittir, o zaman kesinlikle tedavi edilebilir ve her günün her anında bu kafa derisi ağrısı olmadan rahatlarım. En çok acıtan bölge ön orta saç çizgim ve bu noktada en çok saçımı kaybediyorum. saçlarım, kafa derisi ağrım da var.
 
O

OxyGeN

Üye
Mesajlar
9
Puanları
1
Bende de aynı durum var kada derisi ağrısından duramıyorum bu forumda arkadaşım biri önermişti zytrec damla alıyorum ağrıları azda olsa azalttı iyi geldi biraz kurtuldum diyebilirim ama bir sorunu acaip uyku getiriyor akşama doğru erkenden uyku bastırıyor
 
C

Chemist

Onursal Üye
Moderatör
Mesajlar
111
Puanları
16
Yanma hissi gelişiminin mekanizması, cilde ağrı ve dokunsal hassasiyet sağlamaktan sorumlu beyin yapılarının aşırı uyarılması ile bağlantılıdır. Sebepler arasında psikolojik bozukluklar, nörolojik hastalıklar, vasküler patoloji veya krizli hipertansiyon olabilir. Bu semptom sürekli olarak artarsa, bir doktora danışmalısınız. Kendi başınıza durumu hafifletebilecek bazı önlemler alabilirsiniz: dinlenme, dış uyaranlardan izolasyon, soğuk su prosedürleri, kafa dersi masajı veya 100 mg coraspirin 3 güne 1 olarak alınabilir 2 hafta boyunca
 
K

kelbey

Üye
Mesajlar
39
Puanları
6
Çok ağrılar rahatsız ediyorsa dermatoloğa görünüm belki altında başka sorunlar olabilir
 

Kullanıcılar Şunlarıda Sordu

O
Yeni tedavim
oscar
Cevaplar
4
Gösterim
223
O
D
Cevaplar
2
Gösterim
190
K
P
Cevaplar
1
Gösterim
247
M
O
Cevaplar
2
Gösterim
307
O
A
Cevaplar
1
Gösterim
168
DijitalDoctor
DijitalDoctor
B
Cevaplar
1
Gösterim
290
erdemir
E

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Sponsor Bağlantı

Hızlı İletişim

Her hangi bir konudan dolayı bizimle hızlı bir şekilde iletişime mi geçmek istiyorsun? İçerik, işleyiş, ban uzaklaştırma sorunları, reklam teklifleri v.b. aşağıda yer alan butonu kullanarak bizlere ulaşabilirsin. bize gelen ticketleri tek tek değerlendirdiğimize emin olabilirsiniz.

Online istatistikleri

Çevrim içi üyeler
40
Çevrim içi ziyaretçiler
25
Toplam ziyaretçi
65
Robots
3
Üst Alt