Byopecia Multiplex Yan Etkileri

  • Başlangıç tarihi
  • Konu Sahibi yenike
  • 455 Görüntülenme
  • 2 Yorum
Y

yenike

Üye
Mesajlar
16
Puanları
1
Selamlar bypecia tabletin yan etkilerini goren var mi acaba? ben saç dökülmesini önlemek yeni çıkan saçlara destek olması için sabah aksam Byopecia Biotin 2.5 mg ve Multiplex 1 tablet alıyorum. Yani günde 5 mg biotin ve 2 tane byopecia multiplex tablet kullaniyorum. Başlayalı 2 hafta oldu ama midemde ağrı yapmaya basladı. Bırakmak zorunda kaldım 5 gün oldu sadece biotin kullanıyorum. Ağrı yine devam ediyor biotinde bırakayım diyorum. Bu şekilde mide ağrısı, kramp gibi yan etkiler goren oldu mu?
 
A

Arkeolog

Üye
Mesajlar
17
Puanları
1
Multiplex tableti bilmiyorum ama böyle bir yan etki yapacağını sanmam aynı şekilde biotinde yapmaz. Bende sadece medohbiotin 5 mg kullandım hiç yan etkisi olmadı. Kullanımına 1 ay ara ver ağrılar geçerse vitaminler yapmış olabilir.
 
K

Kel23

Üye
Mesajlar
8
Puanları
1
Biotin 6 ay kullandım sanki sakal kıllarımı güçlendirdi biraz ama tam emin değilim.
 

Kullanıcılar Şunlarıda Sordu

P
Cevaplar
1
Gösterim
464
Yalçınakan
Y
K
Cevaplar
1
Gösterim
184
M
G
Cevaplar
3
Gösterim
405
T
K
Cevaplar
1
Gösterim
259
yenike
Y
C
Cevaplar
3
Gösterim
407
letter
L
C
Cevaplar
1
Gösterim
866
Fearless
F

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Hızlı İletişim

Her hangi bir konudan dolayı bizimle hızlı bir şekilde iletişime mi geçmek istiyorsun? İçerik, işleyiş, ban uzaklaştırma sorunları, reklam teklifleri v.b. aşağıda yer alan butonu kullanarak bizlere ulaşabilirsin. bize gelen ticketleri tek tek değerlendirdiğimize emin olabilirsiniz.

Online istatistikleri

Çevrim içi üyeler
36
Çevrim içi ziyaretçiler
19
Toplam ziyaretçi
55
Robots
7
Üst Alt