Diane 35 sonrası feci saç dökülmesi

  • Başlangıç tarihi
  • Konu Sahibi Cansu
  • 237 Görüntülenme
  • 2 Yorum
C

Cansu

Üye
Mesajlar
6
Puanları
1
Merhabalar bende polikistik over kisti olduğundan 2 sene diane 35 kullandım. İlaca başlamadan önce aşırı şekilde saç dökülmem vardı. Saçımı taradığımda çok fazla saç gelmesi beni strese sokuyordu. Diane 35 kullandıkça saçlarım düzeldi dökülmelerim hiç kalmadı hatta önlerimde bile minik saçlar çıktı dolmaya başladı. İlacı sadece bir kere bıraktım 3 ay sonra tekrar başladım ve şuan 4. kutuyu kullanıyorum. Dökülmeler tekrar başladı, saçım resmen elime geliyor. Hemen etki etmez ama ne kadar sürer bu dökülmeler eskisi gibi saçlarım gürleşirmi. Bu dökülmeler den dolayı kafayı yiyecegim artık doktorlarda minox yazıp yolluyolar sadece bu dökülme dururmu bilen varmı?
 
C

Chrisis

Üye
Üye
Mesajlar
65
Puanları
6
Saçlar döngü döneminde olabilir zamanla adapte olacaktır. Hemen olumlu etkileri olmaz 2 sene kullanıp bıraktığın için hormon dalgalanmaları olmuştur. Ayrıca doktora danıştınız mı kullanmak için?
 
G

Glikozz

Üye
Mesajlar
1
Puanları
1
Merhaba ben de pko luyum ve aynı dökülmeyi ilacı bıraktıktan sonra ben de yaşadım. Dökülmemi dermaroller ile estradiol losyon kullanarak durdurdum o dönemde, losyon içine dmso da ekleyin, isterseniz bir deneyin ama korkmayın o dökülme çok büyük oranda geri çıkış yapıyor
 

Kullanıcılar Şunlarıda Sordu

M
Cevaplar
6
Gösterim
440
Limasi
L
P
Cevaplar
1
Gösterim
517
Panelist
Panelist
R
Cevaplar
2
Gösterim
348
O
L
Cevaplar
1
Gösterim
351
Payitaht
P
H
Cevaplar
2
Gösterim
476
E
Akhan
Cevaplar
7
Gösterim
646
H

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Hızlı İletişim

Her hangi bir konudan dolayı bizimle hızlı bir şekilde iletişime mi geçmek istiyorsun? İçerik, işleyiş, ban uzaklaştırma sorunları, reklam teklifleri v.b. aşağıda yer alan butonu kullanarak bizlere ulaşabilirsin. bize gelen ticketleri tek tek değerlendirdiğimize emin olabilirsiniz.

Online istatistikleri

Çevrim içi üyeler
40
Çevrim içi ziyaretçiler
21
Toplam ziyaretçi
61
Robots
5
Üst Alt