Dutasterid kullanıp dökülmesi devam eden var mı?

  • Başlangıç tarihi
  • Konu Sahibi Sagoba
  • 148 Görüntülenme
  • 1 Yorum
S

Sagoba

Üye
Mesajlar
1
Puanları
1
3 aydır dutasterid kullanıyorum üç günde 1 tane akşamları alıyorum şuan için herhangi bir yan etki görmedim bu beni çok şaşırttı doğrusu çünkü finasteride başladığımda 1 aydan sonra ciddi yan etkileri olmuştu. Saç dökülmesi azalttı, yıkamada, tararken, elimle çekerken saçlar kolay kopmuyor. Ancak saç derindeki özellikle önlerde oluşan ağrılar deri batma hissi geçmedi aynı şekilde devam ediyor. Sanırım saç köklerindeki inflamasyon devam ettiğini düşünmüyorum. Bu ağrılar iyiye işaretmi yok kötüyemi işaret ağrıların kaynağı ne olabilir sizce?
 
C

Chrisis

Üye
Üye
Mesajlar
65
Puanları
6
1 yıl kullanıp sonucunu görmek lazım kafa derisi ağrısı sadece dht değil testosteron sebebiyle de oluyor
 

Kullanıcılar Şunlarıda Sordu

M
Cevaplar
6
Gösterim
269
Limasi
L
P
Cevaplar
1
Gösterim
381
Panelist
Panelist
R
Cevaplar
1
Gösterim
236
S
L
Cevaplar
1
Gösterim
262
Payitaht
P
H
Cevaplar
2
Gösterim
344
E
Akhan
Cevaplar
5
Gösterim
413
Alcapone
A

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Sponsor Bağlantı

Hızlı İletişim

Her hangi bir konudan dolayı bizimle hızlı bir şekilde iletişime mi geçmek istiyorsun? İçerik, işleyiş, ban uzaklaştırma sorunları, reklam teklifleri v.b. aşağıda yer alan butonu kullanarak bizlere ulaşabilirsin. bize gelen ticketleri tek tek değerlendirdiğimize emin olabilirsiniz.

Online istatistikleri

Çevrim içi üyeler
71
Çevrim içi ziyaretçiler
39
Toplam ziyaretçi
110
Robots
5
Üst Alt