Dutasteride jinekomasti yapar mı?

  • Başlangıç tarihi
  • Konu Sahibi Serkanx
  • 432 Görüntülenme
  • 5 Yorum
S

Serkanx

Üye
Mesajlar
31
Puanları
6
Merhaba 6 aydır avodart dutasterid ilacını 2 güne 2 kullanmaktayım saç dökülmemi baya azalttı diyebilirim bu ilaç gerçekten çok etkili oluyor şakaklarımda dökülen tüyler tekrar çıkmaya başladı Vertex bölgemde kapanma olduğunu görüyorum aynaya baktığımda. Şu ana kadar cinsel yönden ciddi bir yan etkiyle karşılaşmadım. Önceden proscar finasterid ilacını kullanıyordum cinsellikte ve psikolojik olarak bayağı bir yan etkiler yapmıştı açıkçası bunda daha çok yan etki beklerken yapmamasına şaşırdım. Ancak şöyle bir durum var jinekomasti yaptığını anladım. Önceden proscar kullandığımda hafif jinekomasti olmuştu sonra geçmişti. Şimi aynı durumu dutasterid kullanınca oluştu. Elimle göğüs uçlarına bastırdığımda içinde küçük bir yumrunun sağa sola oynadığını fark ettim hafif de ağrı yapıyor. Sizce bu jinekomasti daha da ilerler mi yoksa bu seviyede kalır mı?
 
C

Chrisis

Üye
Üye
Mesajlar
65
Puanları
6
İlerlemez küçük olarak kalır yinede kontrol edersin
 
M

Michealx

Üye
Mesajlar
15
Puanları
1
Aynı sorun bende de var dokununca bir ağrı oluyor ve göğüs ucunda bir büyüme mevcut. Ayrıca bende meninde sıvılaşma ve cinsel istekde azalma gibi yan etkilerde mevcut sanırsam bırakacağım dutasterideyi.
 
Player

Player

Üye
Mesajlar
33
Puanları
6
Aynı sorun bende de var dokununca bir ağrı oluyor ve göğüs ucunda bir büyüme mevcut. Ayrıca bende meninde sıvılaşma ve cinsel istekde azalma gibi yan etkilerde mevcut sanırsam bırakacağım dutasterideyi.
Jinekomasti çok fazla ilerleme yapmıyor küçük bişey şişiyor sonrada iniyor menide sıvılaşma ve cinsel yan etkiler ilaç kullandıkça devam eder ilacı bırakınca geçiyor ama eskisi gibi olmayabilir
 
M

Michealx

Üye
Mesajlar
15
Puanları
1
Jinekomasti çok fazla ilerleme yapmıyor küçük bişey şişiyor sonrada iniyor menide sıvılaşma ve cinsel yan etkiler ilaç kullandıkça devam eder ilacı bırakınca geçiyor ama eskisi gibi olmayabilir
İşte bazı kişilerde kalıcı hale dönüyormuş o yüzden bırakmayı düşünüyorum.
 
Player

Player

Üye
Mesajlar
33
Puanları
6
İşte bazı kişilerde kalıcı hale dönüyormuş o yüzden bırakmayı düşünüyorum.
1-3 yıl gibi sürekli kullanılırsa yan etkiler tamamen geçmeyebilir biraz kalır mental olarakta iz bırakabilir
 

Kullanıcılar Şunlarıda Sordu

M
Cevaplar
6
Gösterim
409
Limasi
L
P
Cevaplar
1
Gösterim
485
Panelist
Panelist
R
Cevaplar
1
Gösterim
301
S
L
Cevaplar
1
Gösterim
328
Payitaht
P
H
Cevaplar
2
Gösterim
453
E
Akhan
Cevaplar
6
Gösterim
591
Orçun
O

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Hızlı İletişim

Her hangi bir konudan dolayı bizimle hızlı bir şekilde iletişime mi geçmek istiyorsun? İçerik, işleyiş, ban uzaklaştırma sorunları, reklam teklifleri v.b. aşağıda yer alan butonu kullanarak bizlere ulaşabilirsin. bize gelen ticketleri tek tek değerlendirdiğimize emin olabilirsiniz.

Online istatistikleri

Çevrim içi üyeler
0
Çevrim içi ziyaretçiler
0
Toplam ziyaretçi
0
Robots
2
Üst Alt