Finasterid kısırlık yapar mı?

  • Başlangıç tarihi
  • Konu Sahibi Yiğit22
  • 204 Görüntülenme
  • 2 Yorum
Y

Yiğit22

Üye
Mesajlar
1
Puanları
1
Merhaba arkadaşlar 22 yaşındayım genetik saç dökülmesi yaşıyorum babamın saçları yok 20'li yaşlarda dökülmeye başlamış bende büyük ihtimalle kel kalacağım gibi gözüküyor. Olan saçlarımı korumak için 23 gün önce finasterid 1 mg kullanmaya başladım ve bugün itibarıyla hafif yan etkiler görüyorum. Cinsel olarak biraz düşüş olduğunu hissediyorum. Yüzümde sivilcelenmeler, yağlanma oluşmaya başladı bu durumu finasteride bağlıyorum. Saçları güçlendirmek için Xpecia tablet aldım önceden de biotin vardı. Sizce bu iki tabletten hangisini kullanmam daha verimli olur.

İkinci sorum ise proscar kullanımıyla ilgili. Bu yaşta kullanmaya başladım sizce hafife mi aldım ilacı. Finasteride erken yaşlarda başlayınca ileriki yaşlarda kalıcı kısırlık yapıyor gibi duyumlar var. Sizce bu ne kadar doğru, acaba biraz daha ileriki yaşlarda mı başlasam diye düşünüyorum. Bu ilacı uzun süre kullanıp böyle bir durumla yan cinsel etkiyle karşılaşan abilerim yardımcı olursanız sevinirim.
 
R

reddxx

Üye
Mesajlar
15
Puanları
1
Yapsa kullanmayız çok abartılıyor bu ilaç tüm dünyaya satılıyor öyle bir durum olsa geri çekilir
 
R

Riot

Üye
Mesajlar
13
Puanları
3
Yapsa kullanmazdık kardeşim :)
 

Kullanıcılar Şunlarıda Sordu

M
Cevaplar
6
Gösterim
319
Limasi
L
P
Cevaplar
1
Gösterim
425
Panelist
Panelist
R
Cevaplar
1
Gösterim
258
S
L
Cevaplar
1
Gösterim
285
Payitaht
P
H
Cevaplar
2
Gösterim
384
E
Akhan
Cevaplar
5
Gösterim
442
Alcapone
A

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Sponsor Bağlantı

Hızlı İletişim

Her hangi bir konudan dolayı bizimle hızlı bir şekilde iletişime mi geçmek istiyorsun? İçerik, işleyiş, ban uzaklaştırma sorunları, reklam teklifleri v.b. aşağıda yer alan butonu kullanarak bizlere ulaşabilirsin. bize gelen ticketleri tek tek değerlendirdiğimize emin olabilirsiniz.

Online istatistikleri

Çevrim içi üyeler
0
Çevrim içi ziyaretçiler
0
Toplam ziyaretçi
0
Robots
6
Üst Alt