Proscar yağlanma oluşması

  • Başlangıç tarihi
  • Konu Sahibi Serat
  • 257 Görüntülenme
  • 1 Yorum
S

Serat

Üye
Mesajlar
9
Puanları
1
Proscarı dörde bölüp kullanıyorum başlayalı 6 buçuk ayı geçmiştir saçlarında sadece dökülmelerde azalma oluştu önlerindeki seyreklik ve Vertex bölgesindeki açıklık halen devam ediyor herhangi bir gelişme yok konazol şampuan kullanıyorum minoxidil kullanmıyorum ek olarak solgar 5 mg alıyorum. Bu ilaca başladıktan sonra birçok sorun oluşmaya başladı özellikle sivilcelenme ve yağlanma bayağı bir çoğaldı. Her sabah yüzümü yıkayınca fark etmeye başladım. Normalde finasterid ilacın yağlanmayı azaltmasını bekliyordum çünkü androjen hormonları kafada yağlanmaya sebep olduğunu anlamıştım ancak tam tersi oluyor bütün vücudumda yağlanma baş göstermeye başladı. Bunun olması normal mi yani olumlu mu yoksa olumsuz mu etki ettiğini gösteriyor. Bırakmam gerekir mi şu an için tam emin değilim bıraksam saçlar dökülmeye başlayacak ve bir daha toparlanması çok zor olacak. Ne yapmalıyım bilgili arkadaşlar bu durum normal mi sizce?
 
Z

zweig

Üye
Mesajlar
11
Puanları
1
Vücutta testo artışı yapar bunun engelleyemezsin kullandığım süre boyunca yağlanma oluşabilir düzenl olarak sabunla yıkama yap ancak her gün saç yıkama sık yağlanma oluşur
 

Kullanıcılar Şunlarıda Sordu

M
Cevaplar
6
Gösterim
273
Limasi
L
P
Cevaplar
1
Gösterim
382
Panelist
Panelist
R
Cevaplar
1
Gösterim
240
S
L
Cevaplar
1
Gösterim
263
Payitaht
P
H
Cevaplar
2
Gösterim
350
E
Akhan
Cevaplar
5
Gösterim
415
Alcapone
A

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Sponsor Bağlantı

Hızlı İletişim

Her hangi bir konudan dolayı bizimle hızlı bir şekilde iletişime mi geçmek istiyorsun? İçerik, işleyiş, ban uzaklaştırma sorunları, reklam teklifleri v.b. aşağıda yer alan butonu kullanarak bizlere ulaşabilirsin. bize gelen ticketleri tek tek değerlendirdiğimize emin olabilirsiniz.

Online istatistikleri

Çevrim içi üyeler
19
Çevrim içi ziyaretçiler
7
Toplam ziyaretçi
26
Robots
3
Üst Alt